Czy warto miec dwa konta ?

Czy warto miec dwa konta ?

Dyskusje związane z kwestiami dotyczącymi kont bankowych.




przez wdk915 » 10 paź 2014, o 16:31

Za darmo wcale w Polsce tak dużo kont, chyba nie ma. Jak są za darmo to mają sporo ograniczeń przy korzystaniu z wielu przydatnych funkcji.
Avatar użytkownika
wdk915
Praktyk
 
Posty: 349
Reputacja: 1 pkt
Od: 9 paź 2014, o 06:16

przez karola_ka207 » 11 paź 2014, o 06:20

Mnie się wydaje, że warto je mieć, tym bardziej, że w tej chwili banki udostępniają konta internetowe za darmo, a nowi klienci otrzymują profity ze względu na to, że je zakładają. :)
Avatar użytkownika
karola_ka207
Praktyk
 
Posty: 443
Reputacja: 0 pkt
Od: 9 paź 2014, o 06:02

przez nor-99 » 12 paź 2014, o 14:43

Teraz większość banków stawia na internetową obsługę, bo jest tańsza, więc na szczęście coraz więcej rachunków darmowych zapewnia więcej usług.
Avatar użytkownika
nor-99
Praktyk
 
Posty: 395
Reputacja: 0 pkt
Od: 9 paź 2014, o 05:55

przez wdk915 » 12 paź 2014, o 15:59

Wiadomo, że internetowa konta są wygodne dla banków, ale dla klientów nie zawsze. Wiele osób musi stale korzystać z oddziałów bankowych.
Avatar użytkownika
wdk915
Praktyk
 
Posty: 349
Reputacja: 1 pkt
Od: 9 paź 2014, o 06:16

przez nor-99 » 12 paź 2014, o 17:20

Jak ktoś mieszka w mniejszej miejscowości albo praktycznie nie korzysta z oddziałów czy bankomatów to internetowe konto jest idealne.
Avatar użytkownika
nor-99
Praktyk
 
Posty: 395
Reputacja: 0 pkt
Od: 9 paź 2014, o 05:55

przez igotowka235 » 12 paź 2014, o 17:37

Darmowe rachunki internetowe to rozwiązanie, które sprawdza się w przypadku osób młodych, które nie są przyzwyczajone do oddziałów.
Avatar użytkownika
igotowka235
Praktyk
 
Posty: 353
Reputacja: 0 pkt
Od: 9 paź 2014, o 06:12

przez wdk915 » 13 paź 2014, o 13:35

Nie zawsze trzeba korzystać z oddziałów, chyba że ktoś korzysta z bardzo wielu produktów bankowych i potrzebuje kontaktu osobistego.
Avatar użytkownika
wdk915
Praktyk
 
Posty: 349
Reputacja: 1 pkt
Od: 9 paź 2014, o 06:16

przez nor-99 » 13 paź 2014, o 14:44

W oddziale po prostu można wielu rzeczy się dowiedzieć, choć faktycznie przeciętny klient nie musi wcale z tego korzystać. Trochę inaczej jest w przypadku firm.
Avatar użytkownika
nor-99
Praktyk
 
Posty: 395
Reputacja: 0 pkt
Od: 9 paź 2014, o 05:55

przez karola_ka207 » 13 paź 2014, o 15:35

Dokładnie w oddziale można uzyskać szczegółowe informacje, choćby jak załatwia się reklamację, czy chce się uzyskać jakieś indywidualne warunki przy usługach.
Avatar użytkownika
karola_ka207
Praktyk
 
Posty: 443
Reputacja: 0 pkt
Od: 9 paź 2014, o 06:02

przez nor-99 » 13 paź 2014, o 15:57

Ja nie mam żadnych problemów z uzyskaniem takich informacji telefoniczne, ale może mam szczęście do kompetentnych ludzi.
Avatar użytkownika
nor-99
Praktyk
 
Posty: 395
Reputacja: 0 pkt
Od: 9 paź 2014, o 05:55

Poprzednia stronaNastępna strona
cron
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Teraz jest 28 mar 2024, o 12:36

Reklama